2019 rok przynosi spore zmiany na rynku ogrodniczym. Popularna marka Bayer Garden zostaje zastąpiona nowym szyldem Protect Garden. To spore utrudnienie dla osób przyzwyczajonych do popularnych środków ochrony roślin od Bayera. Na szczęście nowy właściciel nie zmienia tak wiele jak mogłoby się wydawać i pozostawia popularne substancje czynne. Przeczytaj krótki artykuł, którego dowiesz się o najnowszych zmianach.
Co tak naprawdę się zmieni?
Zmianie ulegają tylko i wyłącznie dwie rzeczy. Dwie ale za to kluczowe. Dotychczasowy brand zmienia się na Protect Garden i zastępuje go nowe, bardzo atrakcyjne wizualnie logo.
Drugą i w tym przypadku bardzo istotną zamianą jest zstąpienie starych nazw produktów zupełnie nowymi.
Jak będą nazywały się nowe produkty?
Zmianie ulegnie kilka produktów, szczególnie tych popularnych. Dlatego warto sprawdzić jak będzie nazywał się skuteczny i sprawdzony produkt, którego do tej pory używaliśmy. Poniżej specjalnie przygotowana tabela.
Nazwa do wyczerpania zapasów | Nowa nazwa | |
Owadobójcze | Decis AL | Deltam AL |
Decis Ogród 015 EW | Deltam | |
Envidor 240 SC | Sanitum Przędziorki | |
Multirose | Multirose | |
Grzybobójcze | Baymat AL | Fungimat AL |
Baymat Koncentrat | Fungimat Koncentrat | |
Infinito 687,5 SC | Magnicur Finito | |
Previcur Energy 840 SL | Magnicur Energy | |
Teldor 500 SC | Magnicur One-Day | |
Zato 50 WG | Magnicur Gold | |
Chwastobójcze | Keeper Ogród | Keeper Ogród |
Sencor Liquid 600 SC | Keeper Agro | |
Ślimakobójcze | Desimo Duo GB | Desimo Duo GB |
Jak widzicie w załączonej wyżej tabeli, kilka produktów z działu środków grzybobójczych takich jak:
- Infinito 687,5 SC
- Previcur Energy 840 SL
- Teldor 500 SC
- Zato 50 WG
Otrzymują tę samą nazwę Magnicur. Jednak niech nie zwiedzie Was ta zmiana. Te preparaty będą miały zupełnie inne właściwości i substancje czynne. Nazwa może sugerować, że skład w każdym z tych produktów jest identyczny. Nic bardziej mylnego. Przed użyciem przeczytajcie dokładny opis każdego z tych produktów.
Jak się w tym wszystkim połapać?
Wydaje się, że nie będzie z tym większego problemu. Na szczęście zmiany nie obejmują kolorystyki i szaty graficznej. Większość z ogrodników z pewnością będzie kojarzyła produkt po opakowaniu. Moim zdaniem dużą rolę odegrają tu sprzedawcy, którzy będą musieli przekonać Klienta o skuteczności danego preparatu. Bardzo ważne będą również solidne opisy produktów na stronach sklepów.
My ze swojej strony przygotowujemy bardzo czytelne opisy i zdjęcia. Liczymy, że dzięki temu nie będzie szans na pomyłkę. Dodatkowo przygotujemy do każdego z produktów krotki materiał wideo z objaśnieniem działania środka.