Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Raport z Dnia Darmowej Dostawy w sklepie Floks.pl

Oddaję w Państwa ręce raport z ogólnopolskiej akcji Dzień Darmowej Dostawy w sklepach internetowych.
dzień darmowej dostawy Floks.pl
Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna edycja tej akcji przyciągnęła ponad 750 sklepów. W Polsce na pomysł zorganizowania Dnia Darmowej Dostawy wpadł Krzysztof Bartnik - redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl.

To już druga edycja akcji, w tym roku w D3 wzięło udział 1829 sklepów internetowych z całej Polski.

Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w internecie, a także dodatkowo zachęcić dotychczasowych e-klientów do złożenia nowych zamówień. Zaoszczędzony w ten sposób czas i pieniądze można zdecydowanie lepiej spożytkować zwłaszcza w okresie przedświątecznym.

Liczba odwiedzin



30 listopada Floks.pl odwiedziło ponad 400 osób. Jak pokazuje infografika był to znaczący wzrost, prawie 400%. Większość odwiedzin, ok 65%, pochodziła z linków odsyłających na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl.

Najskuteczniejsze źródła odwiedzin


Konwersja wyniosła: 3,19% Średnia wartość zamówienia to: 48,11zł

Podsumowując, akcja była udana.

Opinie o FLOKS.PL

Wyróżnienie opineo

Obsługiwane płatności z PayU

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.