Raport z Dnia Darmowej Dostawy w sklepie Floks.pl
Oddaję w Państwa ręce raport z ogólnopolskiej akcji Dzień Darmowej Dostawy w sklepach internetowych.
Pomysł Dnia Darmowej Dostawy (DDD) jest inspirowany akcją Free Shipping Day, która od 2008 roku jest organizowana w Stanach Zjednoczonych. Zeszłoroczna edycja tej akcji przyciągnęła ponad 750 sklepów. W Polsce na pomysł zorganizowania Dnia Darmowej Dostawy wpadł Krzysztof Bartnik - redaktor naczelny serwisu eKomercyjnie.pl.
To już druga edycja akcji, w tym roku w D3 wzięło udział 1829 sklepów internetowych z całej Polski.
Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci. Darmowa dostawa powinna skutecznie przemówić do osób, które nigdy nie zamawiały jeszcze produktów w internecie, a także dodatkowo zachęcić dotychczasowych e-klientów do złożenia nowych zamówień. Zaoszczędzony w ten sposób czas i pieniądze można zdecydowanie lepiej spożytkować zwłaszcza w okresie przedświątecznym.
30 listopada Floks.pl odwiedziło ponad 400 osób. Jak pokazuje infografika był to znaczący wzrost, prawie 400%. Większość odwiedzin, ok 65%, pochodziła z linków odsyłających na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl.
Konwersja wyniosła: 3,19% Średnia wartość zamówienia to: 48,11zł
Podsumowując, akcja była udana.